Monday 6 June 2011

SARBINI SUCKS !!!!!!!


3 kali bolos bukan perkara luar biasa bagi sarbini alawi, tambahan lagi dalam perlawanan domestik.. di peringkat asean pon beliau pernah melepaskan 5 biji goal ketika malaysia tumpas mudah kepada indonesia dalam saingan peringkat kumpulan kejohanan suzuki AFF tahun lepas.

jaringan pertama izuan solahudin pada minit ke 9 masih boleh di maafkan walaupon beliau hanya sekadar melihat dengan jelingan penuh manja...

jaringan kedua memang tiada pengampunan.. bola yang tidak sepatutnya goal, berjaya dijaringkan oleh mat yo dengan mudah walaupon berhadapan dengan pertahanan terengganu..
kesilapan sarbini yang keluar mengejar bola sememangnya di bayar dengan harga yang mahal.. tambahan pula beliau yang bertanggungjawab mencederakan rakan sepasukan sendiri.. dan ternyata kecederaan itu amatlah serius, tambahan lagi saingan finale piala fa hanya 5 hari sahaja lagi..

selepas menekel sahabatnya tadi, beliau dilihat bersemangat untuk mengejar bola dan matyo, tapi mungkin tindakan refleks untuk melebong dan mengelakkan diri dari di persalahkan, beliau seakan akan membuat sakit.. kah kah kah.. dok rok cetong...

sebelum insiden tersebut, beliau terlebih dahulu telah menolak kepala nurul azuan roya yang hanya melakukan perkara normal sebagai pemain bola.. namun, tindakan balas yang diberi oleh sarbini sememangnya bukan sikap profesional selaku pemain bola.. dan tambahan pula beliau adalah pemain dan penjaga goal yang berpengalaman..

adakah tekanan kerana tewas kepada kedah dalam perlawanan terdahulu dan baru pulang dari perlawanan persahabatan dengan hong kong membuatkan beliau terasa begitu tertekan dalam saingan malam tadi...???

apa pon, semestinya k rajagopal menggeleng kepala melihat persembahan anak buahnya malam tadi... saingan untuk merebut posisi penjaga goal utama skuad harimau malaya kembali terbuka.. dan beliau mungkin akan di pinggirkan kembali.. hahahahha...

apa apa pon.. sarbini alwi meme SUCKS !!!!



1 comments:

Exiles said...

Hahahaha.... Terbaek SarBINI duk ingat ko bini dio tow.. Bui kokram lain la pulok jadi keeper Malaysia.

Post a Comment